سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / اخبار / نصب دوربین مداربسته / هایک ویژن

بهترین آداپتور دوربین مداربسته

    نظر

یکی از ارکان سیستم نظارت تصویری ، دوربین مدار بسته است . رعایت اصول استاندارد در تغذیه دوربین مدار بسته تاثیر مستقیمی بر عمر این قطعه حیاتی دارد از این رو در این محتوا برخی از موارد مهمی را که پیش از انتخاب یک راهکار مناسب جهت تغذیه دوربین باید مورد توجه قرار بگیرد را توضیح می دهیم .

بطور کلی تغذیه یک دوربین مدار بسته به یکی از چهار روش زیر قابل انجام است :

  • تغذیه به روش POE ( مناسب برای دوربین تحت شبکه )

در این روش با استفاده از سوئیچ شبکه می توانید دوربین ثابت تحت شبکه هایک ویژن را تغذیه کنید . کیفیت و نوع کابل شبکه ، کیفیت و نحوه اتصال سوکت شبکه ، اعتبار برند سوئیچ شبکه POE و توان مصرفی دوربین از مهمترین مواردیست که تعیین کننده حداکثر مسافت بین دوربین و سوئیچ POE است .

بهترین آداپتور دوربین هایک ویژن چه ویژگی هایی دارد ؟ 

بهترین آداپتور دوربین هایک ویژن چه ویژگی هایی دارد ؟

 

 . شهرنت در اپلیکیشن شهرنت شما می توانید با تولید محتوا و به ازای لایک و کامنت های دریافتی خود درآمد مستقیم ریالی داشته باشید.

 

  • تغذیه به روش POC ( مناسب برای دوربین HD )

در این شیوه که مخصوص دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن است ، دوربین Turbo HD توسط دستگاه DVR مجهز به POC ( تغذیه از طریق کابل کواکسیال ) تغذیه می شود و نیاز به کابل برق مجزا برای تغذیه دوربین HD هایک ویژن وجود نخواهد داشت .

  • تغذیه با استفاده از آداپتور ( مناسب برای دوربین HDیا IP )

این حالت بیشتر زمانی استفاده می شود که فاصله دوربین از محل ضبط تصویر زیاد باشد ( بالاتر از 50 متر ) . در این حالت به ازای هر دوربین ثابت هایک ویژن ، یک آداپتور 12 ولت DC و 2 آمپر در نظر و برای هر دوربین یک کابل برق مجزا از محل قرار گرفتن رکوردر تا محل نصب دوربین کشیده می شود . . این آداپتور در کنار دوربین و در یک باکس کوچک پلاستیکی یا فلزی نصب می شود .

  • تغذیه با استفاده از منبع تغذیه مرکزی ( مناسب برای دوربین HDیا IP )

این نوع تغذیه برای زمانی که دوربین ها در نزدیکی دستگاه ضبط ( کمتر از 50 متر ) نصب شده اند توصیه می شود . در این حالت از یک منبع تغذیه مرکزی 12 ولت DC استفاده می کند . شدت جریان این منبع تغذیه بر اساس تعداد دوربین هایی که باید توسط آن تغذیه شود ، مشخص می شود . به ازای هر دوربین IP یا HD هایک ویژن ، حدود 1.6 آمپر در نظر بگیرید . به عنوان مثال در صورتی که بخواهیم 10 دوربین هایک ویژن را با استفاده از منبع تغذیه مرکزی روشن کنیم باید از یک منبع تغذیه 16 آمپر استفاده کنیم . در این حالت نیز از محل نصب دستگاه ضبط تصویر یک کابل برق به هر دوربین هایک ویژن کشیده می شود .