سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته / اخبار / نصب دوربین مداربسته / هایک ویژن

نصب دوربین مدار بسته در منزل /نصب دوربین مدار بسته در هتل ها

    نظر

نصب دوربین مدار بسته در منزل

نصب دوربین مدار بسته در منزل

روشی موثر برای جلوگیری از وقوع جرم نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل است. 

مجرمان از خانه ها یا شرکت هایی که مجهز به سیستم های نظارت ویدیویی هستند اجتناب می کنند. مالکان خانه ها معمولا با نصب دوربین های مدار بسته کار آمد و قابل اعتماد ، احساس امنیت و اطمینان بیشتری دارند. گرچه نصب دوربین مدار بسته  در داخل منزل، بازدارنده ای قوی در مقابل جرم است، اما کارایی آن زمانی به حداکثر می رسد که بدانیم جای مناسب برای نصب آن کدام نقطه از مکان است.

در ادامه با بهترین و مناسب ترین نقاط برای نصب دوربین مدار بسته آشنا می شویم.

درهای ورودی و خروجی

درهای ورودی و خروجی مهمترین مکان ها برای نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل می باشد. در این نقاط بهترین چشم انداز وجود داشته و ویدیوهای به دست آمده از آن هم کارآمدی بالایی دارند. با نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل می توان برای شناسایی افراد متجاوز به حریم ملک استفاده کرد و شانس دستگیری آنها توسط پلیس را بالا برد همچنین به یاد داشته باشید

که برای قسمت ورودی و خروجی از دوربین مداربسته محیط بیرونی (دوربین مدار بسته ضد آب) استفاده کنید. این دوربین ها مجرمان را از تعرض به ملک شما ناامید کرده و از خرابکاری توسط افراد شرور جلوگیری می کند.

راهرو ها

در زمان نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل در قسمت راهروها، حتما شرایط نوری اطراف محل را در نظر بگیرید. نور کم می تواند در کیفیت ویدیوی تولیدی تاثیر منفی داشته و سوژه را تاریک یا غیر قابل تشخیص می سازد. فاکتور دیگری که باید در نظر بگیرید لنز دوربین هایی است که انتخاب میکنید. برخی از لنزها برای میدان دید وسیع و برخی دیگر برای محیط های بازیک و برخی برای استفاده عمومی طراحی شده اند.

محل نگهداری اشیاء با ارزش

یکی از عاقلانه ترین کارهایی که برای محافظت از وسایل با ارزش خود انجام می دهید نصب دوربین مخفی در مکان نگهداری از آنها است. دوربین های مخفی pinhole برای نظارت بر این نقاط خاص بسیار مفید هستند. حتما دوربین ها را به گونه ای نصب کنید که شناسایی دقیق اجزای صورت فردی که برای سرقت اقدام می کند، امکان پذیر باشد.

امکانات دوربین های مدار بسته

امروزه دوربین های مدار بسته مجهز به فناوری های پیشرفته مختلفی هستند که شامل شناسایی حرکت، شناسایی نفوذ، مفقود شدن اشیاء، تصویر برداری حرارتی و غیره می باشد.البته همه دوربین ها دارای قابلیت های مشابه نیستند بنابراین حتما قبل از خرید به خوبی تحقیق کنید تا با انواع مختلف دوربین ها آشنا شوید. به این ترتیب درک بهتری از هدف های مشخص شده برای هر مدل کسب می کنید.

همچنین باید دوربین های بی سیم و دارای سیم کشی را هم در نظر بگیرید. هر دو نوع دارای مزایا و معایبی هستند گرچه امروزه دوربین های مدار بسته بی سیم از محبوبیت بسیار بالاتری برخوردار می باشند.

دستگاه های ضبط ویدیو

لازم است مشخص کنید که می خواهید ویدیوهای ضبط شده چگونه مدیریت شوند. اگر تصمیم به نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل به صورت سیم کشی شده دارید، نگاهی به ویدیو رکوردرهای دیجیتال یا DVR بیاندازید. یک DVR نیاز به یک ارتباط مستقیم به هر یک از دستگاه ها (دوربین ها) دارد. به همین دلیل، لازم است بدانید دستگاه ها راکجا نصب کنید.

هر چقدر مقدار کابل هایی که استفاده می کنید بیشتر باشد، کیفیت ویدیوها پایین تر خواهد بود. اگر انتخاب شما دوربین های تحت شبکه بی سیم باشد، باید نگاهی به ویدیو رکوردرهای تحت سبکه یا NVR بیاندازید. یک NVR به صورت بی سیم به دوربین های تحت شبکه متصل می شود.

گرچه دوربین های IP معمولا خودشان تصاویر را پردازش می کنند اما NVR فضای حافظه بیشتری اضافه می کند بنابراین می توانید ویدیو های بیشتری ضبط کنید. هر کدام از این گزینه ها را انتخاب کنید، فاکتور نهایی که باید مشخص کنید میزان فضای ذخیره مورد نیاز برای ویدیو ها است. نیاز هرکس به فضای ذخیره ویدیو یا دیگری متفاوت بوده و بستگی به تنظیماتی که انتخاب می کنند دارد.

برای مثال، برخی از سیستم ها به گونه ای تنظیم شده اند که به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته به ضبط ویدیو بپردازند. برخی دیگر فقط در زمان شناسایی حرکت، شروع به ضبط ویدیو می کنند. مشخص است که این دو سیستم به فضای ذخیره متفاوتی نیاز دارند. فاکتورهای دیگر رزولوشن و کیفیت تصویر است.

در نتیجه

اگر برای یافتن بهترین نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل خود به راهنمایی نیاز دارید، با تیم فروش ما تماس بگیرید. بنابراین فرقی ندارد که برای اولین بار قصد خرید و نصب دوربین مدار بسته در داخل منزل (دوربین مدار بسته خانگی) خود را دارید یا به دنبال محصول خاصی هستید، تیم ما می تواند در هر صورت به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهد.

قیمت محصولات ما بسیار متنوع و رقابتی بوده، از گارانتی برخوردار بوده و به صورت رایگان پشتیبانی می شوند و با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص، می توانید نظارت از راه  دور هم داشته باشید.

 

پکیج دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته   قیمت نصب دوربین مدار بسته دوربین مداربسته هایک ویژن


نصب دوربین مدار بسته در هتل ها

نصب دوربین مدار بسته در هتل ها

هتل ها، متل ها، مسافرخانه ها، اقامتگاه و استراحتگاه ها در برابر جرم بسیار آسیب پذیر  هستند. فرقی نمی کند شما در آن مکان مهمان، کارمند، مدیر یا مالک باشید، استفاده از سیستم های نظارتی مدار بسته در هتل ها نقش مهمی ایفا می کنند.

از دید مهمانی که بابت اقامت در یک مکان هزینه پرداخت کرده است، دوربین های مدار بسته در هتل ها برای آنان امنیت شخصی به همراه دارد. گزارش های متعددی تصدیق می کنند که متاسفانه نرخ جرایم در هتل ها در سال های اخیر رو به رشد بوده است. مهمانان در هتل ها هر روز گم شدن وسایل خود را گزارش می دهند. علاوه بر این، نگرانی در مورد دوربین های مدار بسته مخفی هم رو به افزایش است.

از منظر مالک یا مدیر هتل، سیستم های نظارتی ویدیویی در هتل ها برای امنیت هتل و اموال مسافران ضروری است. نظارت بر پرسنل به بهبود تجربه مسافران از هتل ها برای امنیت هتل و اموال مسافران ضروری است. نظارت بر پرسنل به بهبود تجربه مسافران از هتل و در عین حال افزایش بهره وری کارمندان کمک می کند. علاوه بر این، ایجاد احساس امنیت در پرسنل و مسافران بر عهده و مسئولیت هتل است.

بیایید سه حوزه کلیدی که عموما دوربین های مدار بسته در هتل و سیستم های امنیتی تصویری در آن نقش دارند را بررسی کنیم.

سوالات رایج در مورد دوربین های مدار بسته هتل

در زیر پاسخ به رایج ترین سوالاتی که در مورد دوربین های مدار بسته در هتل ها مطرح می شوند آورده شده است.

از منظر مالک یا مدیر هتل، سیستم های نظارتی ویدیویی در هتل ها برای امنیت هتل و اموال مسافران ضروری است. نظارت بر پرسنل بهبود تجربه مسافران از هتل و در عین حال افزایش بهره وری کارمندان کمک می کند.

آیا دوربین های مدار بسته را می توان در اتاق هتل نصب کرد؟

آیا در هتل اقامتگاه های AIRBNB دوربین مدار بسته نصب شده است؟ آیا در اتاق هتل ها دوربین مخفی وجود دارد؟ آیا هتل ها دوربین های مدار بسته امنیتی دارند؟ استفاده از دوربین های مدار بسته مخفی در اتاق های هتل در بیشتر کشورهای دنیا غیر قانونی محسوب می شود. بر اساس قانون، نصب دستگاه های نظارتی در هر نقطه ای که جزو حریم شخصی فرد محسوب می شود، غیر قانونی است.

این قانون شامل دوربین های مداربسته در اتاق هتل، سرویس بهداشتی، اتاق رختکن، اتاق متل و غیره می شود. تنها تبصره برای این قوامین در مواقعی است که مالک به مهمان اطلاع دهد که از طریق دوربین تحت نظر هستند.

نصب دوربین های مدار بسته در کدام قسمت هتل ها قانونی است؟

آیا در راهروی هتل ها دوربین مداربسته قرار دارد؟ دوربین های مدار بسته در چه قسمتی از هتل ها مجاز هستند؟ آیا هتل ها در آسانسور از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند؟ هتل ها مجاز به نصب دوربین مدار بسته در نقاطی مانند راهروها، آسانسور و بخش های ورودی و خروجی هستند. بیشتر اقامتگاه ها تمام نقاطی که مهمانان و پرسنل در آن رفت و آمد دارند را با دوربین های مدار بسته تحت نظر دارند.

سیستم های مدیریت امنیت هتل، شواهد ویدیویی از جرایم را در اختیار مالکان و مدیران مجموعه قرار داده و همچنین امکان نظارت بر چرسنل را در تمام طول مدت شیفت آنها، فراهم می کنند. علاوه بر ایت، دوربین های مدار بسته در هتل شواهد محکم از مجرمان را در اختیار مقامات قانونی قرار می دهد که بعدا می توان از آن به عنوان مدرک استفاده کرد.

چگونه به دنبال دوربین مخفی در اتاق هتل بگردیم؟

چگونه در اتاق های هتل یا AIRBNB به دنبال دوربین های مخفی بگردیم؟ آیا بدون ردیاب می توان جای این دوربین ها را شناسایی کرد؟ به دلیل این که در سال های اخیر گزارش مسافران هتل ها و اقامتگاه های AIRBNB از یافتن دوربین های مدار بسته مخفی در سرویس بهداشتی و اتاق خواب ها به طور چشمگیری افزایش یافته است، نحوه پیدا کردن این دوربین ها بیش از پیش اهمیت یافته است. خوشبختانه چند روش ساده وجود دارد که پیدا کردن دوربین های مخفی را ساده تر می کند.

بررسی تمام پریز های برق

مانند تمام دوربین های مدار بسته در هتل ها، دوربین های مخفی هم نیاز به نیروی برق دارند (گرچه دوربین هایی که با باتری کار می کنند هم وجود دارد). فرد ابتدا باید به تمام اتاق ها و سرویس های بهداشتی رفته و خروجی های برق را بررسی کند. هر وسیله ای که به پریز وصل شده است را شناسایی کنید. اگر وسیله برای شما ناشناس بود آن را از پریز جدا کرده و در همان حالت رها کنید.

به دنبال نورهای LED بگردید

یک روش سریع دیگر برای یافتن دوربین های مدار بسته مخفی در اتاق های هتل این است که به دنبال نورهای LED بگردید. چراغ ها را خاموش کرده و اتاق را تا حد امکان تاریک کنید . اگر نور LED مشکوک مشاهده کردید، به احتمال زیاد دوربین مخفی است.

یک دستگاه ردیاب تهیه کنید

بهترین راه برای اینکه اتاق اقامتگاه خود را جهت یافتن دوربین مداربسته مخفی بررسی کنید. خرید ردیاب سیگنال است. این دستگاه های شناسایی دوربین مدار بسته می توانند دوربین ها را پیدا کنند چون این دوربین ها سیگنال متعادل ارسال می کنند. ردیاب های سیگنال برای یافتن دوربین های تحت شبکه و بی سیم که سیگنال های متفاوتی ایجاد می کنند هم به کار می روند.

چگونه نصب دوربین های مدار بسته در هتل ها به بهبود امنیت کمک می کند؟

مزیت استفاده از دوربین های مدار بسته در هتل ها بسیار است. این دوربین ها امنیت هتل را برای مهمانان و پرسنل افزایش می دهد. علاوه بر این، نصب سیستم های نظارتی در محل، به مدیران و مالکان امکان اطلاع یافتن از وقایعی که در آن مجموعه جریان دارد را می دهد. اگر هتل از دوربین های مدار بسته تحت شبکه استفاده کند، خروجی دوربین ها را می توان از راه دور از طریق گوشی موبایل یا هر دستگاهی که به اینترنت متصل می شود مشاهده کرد.

لازم است به این توجه کنیم که امنیت هتل وقتی موثر است که طرح امنیتی هم در نظر گرفته باشیم. برای مثال، نصب تنها یک دوربین امنیتی در قسمت ورودی یا بالای میز پذیرش به کاهش وقوع جرم در بقیه نقاط کمکی نمی کند. بارها ثابت شده است که هتل هایی با سیستم نظارتی کامل بسیار کمتر از متل هایی که تنها یک یا دو دوربین امنیتی دارند، قربانی جرم می شوند. فاکتورهای دیگری که دارای اهمیت هستند شامل نحوه ذخیره و کنترل ویدیوها می باشد.

برای مثال، امروزه برخی از هتل ها کمپانی های متخصص در مبحث امنیت را استخدام کرده تا سرویس نصب دوربین مدار بسته و نظارت ویدیویی از راه دور ارائه دهند. نظارت از راه دور برای هتل ها امکان مراقبت مستمر از مهمانان و پرسنل را فراهم می کند. شاید مهمترین نکته ای که باید به یاد داشته باشیم این است که هیچ ملکی تنها با خرید و نصب دوربین مدار بسته در حفاظت کامل قرار نمی گیرد.

دوربین های مدار بسته در هتل ها و سیستم های امنیتی باید به دقت انتخاب شده و به طور حرفه ای نصب شوند تا از حداکثر مزایای آن استفاده شود.

پک دوربین مدار بسته خرید دوربین مداربسته   قیمت نصب دوربین مداربسته دوربین هایک ویژن